Beköszönt az ősz zordabbik oldala, felkerülnek a téligumik, beköszönt az acélfelnik időszaka. Sajnos az acélok az autó alatt nem festenek túl acélosan, így mindenképp kell rájuk dísztárcsa. Csak gyári jöhetett szóba, sértetlen rögzítőfülekkel. Gyári 8 küllős Ford dísztárcsára esett a választás, ezt találtam a legjobb ár-érték arányban.
Egyik hazaút alkalmával autópályán egy kamion rám húzta a kormányt, miközben kikerült egy másik, félig a külső, félig a leállósávban veszteglő szerelvényt. Fékeznem kellett, nem is kicsit. Nagy pukkanás, és iszonyatos csiszolás (mintha az autó a hasán csúszna), illetve jelentősen csökkent a fékerő. a maradék 220 km-t nagyságrendekkel óvatosabban, sok motorfékkel, hidraulikus féket szinte csak megálláshoz használva sikerült abszolválni. Kerekeket levéve, féket megvizsgálva látszott, hogy a balos fékbetétről leszakadt a kopó réteg, de a jobb oldalin is elég vékony volt már. A "féktelenül" megtett 220 km megtette a hatását, a bal első féktárcsát megmarta, csereérett lett. Új TRW tárcsák és betétek mentek bele.