Ha már elindultunk a Ghia felszereltség felé vezető úton, nem maradhat ki a felszereltséghez tartozó famintázatú műszerfalborítás sem.
Szereléshez szükséges:
1db csillag csavarhúzó
1db lapos csavarhúzó
2db rádiókiszedő villa* (kiváltható 4db 65-ös szeggel, hegesztő elektródával vagy hasonló vastagságú fémrúddal)
*gyári rádió esetén
Első körben a rádió kivételét kell megoldanunk. A kiszedéshez gyári rádió esetén a fejegység 2 oldalán lévő 2-2 lyukba kell beszúrni a kiszedőeszközt, majd finoman a rádió szélei felé feszítve ki tudjuk húzni az egészet. Rádió kódját érdemes felírni, mert a rádió teljes áramtalanítása után kódot kér. Amennyiben nincs meg a rádió kódja írjuk fel a fejegység tetején/oldalán található M-mel kezdődő sorozatszámot. Hamutálat kivesszük, széthúzzuk sorban a Rádió, az óra, az elakadásjelző, a szivargyújtó (és megvilágítása), végül a klíma állítópanel csatlakozóit. Ezután a rádió mögötti 4 csavart kicsavarjuk, így már csak 3 bolha fogja a borítást. Érdekesség: Az elakadásjelző gombja nem egyezik meg a Facelift előtti és az utáni autókban.
Visszaszerelés ugyanez fordított sorrendben.
Rádió kód generálásához Sorozatszámot IDE kell beírni.
Váltó körüli burkolat cseréjéhez nincs is igazán szükség szerszámra, csupán a váltószoknya keretét kell kipattintani a helyéről, majd jöhet a díszburkolat, szintén pattintós módszerrel.