A velencei kirándulás után hazatérve a kilométerszámláló alapján 303.000 km környékén esedékessé vált a vezérlés cseréje. Bosch vezérlés készletre valamint Ruville vízpumpára esett a választás.
Beköszöntött szeptember, eljött a következő olajcsere ideje. 309.190 km-nél került bele friss olaj (Ford Formula F 5W30, mint mindig) valamint Hengst olaj- és levegőszűrő került az autóba.
Nemsokkal ezután az autópályán a műszerfalon megjelent a töltéslámpa. Újraindítás után egy ideig eltűnt, majd újra visszajött. Nincs mit tenni, autóvillamossági szerelő. Generátor, valamint az azt meghajtó tárcsa cseréje lett a vége 310.010 km-nél. Előző generátor még 2013-ban halálozott el, 155.000 km környékén, hasonló tünetekkel. Ezek alapján a generátorok várható élettartama ezekben a típusokban 150 és 160 ezer km közé esik.