Csak egy olajcsere (#06)
2019.05.18-ára (335.845 km) esett a következő kötelező karbantartás, mely a következő elemekből állt:
-Olajcsere, mely során a szokásos Ford Formula F 5W30 olaj került bele. Olaj- és levegőszűrő tekintetében a Hengstre esett a választás.
Izzócsere(#07)
2019.07.27-én este parkolásnál lettem figyelmes, hogy nem világít a bal hátsó féklámpa. Amint lehet csere:
Szereléshez szükséges:
T20 torx csavarhúzó
féklámpaizzó
2 torx csavart kicsavarjuk, majd a lámpát szép finoman kimozgatjuk a helyéről (oldalról 2 műanyag csap fogja, valamint a 2 csavar közt egy fém patent), csatlakozót széthúzzuk.
Lámpabúra felső részén a 2 fület összenyomjuk, így kivehető a lámpa alaplapja az izzókkal
Izzó cseréje egyszerű, sima két izzószálas 5W/21W bayonet foglalatú féklámpaizzó.
Amire figyelmes lettem, hogy az izzó berakása után a cserélt izzón a helyzetjelző felkapcsolására a féklámpa erős fénye jelent meg, fékezésre pedig a helyzetjelző halványabb fénye. az izzó polaritásának felcserélése valamint a foglalat tisztítása után helyreállt, minden a maga helyén és idejében világít
Nagyobb hangvételű karbantartás(#08)
2019.08.31-én került sor a következő kötelező karbantartásra, bár már kicsit túlfutott a km... (347.146 km)
Ford Formula F 5W30 olaj került a motorba, valamint Filtron szűrők.
A futómű elől is és hátul is kopogó hangot hallatott egy ideje, sort kellett keríteni ennek megszüntetésére is.
2 első stabilizátorpálca elkopott, újért kiáltott, cserélve lett, Febi márkájú lett a cseredarab.
Hátsó tengelynél a stabilizátor összekötő szilent fáradt el menthetetlenül, itt is Febi lett a helyettesítő darab.
Cserélve lett továbbá a hátsó tengelyen egy pár (Jurid) féktárcsa, hozzá tartozó betétekkel együtt.