FocusFanatic

FocusFanatic

2019. január

Avagy hogyan került be az autó a kárnyilvántartásba

2019. június 04. - kriller

2019 nem indult a legerősebben az autó szempontjából.
Nem kellett sokat várni az év első említésre méltó eseményére.


2019.01.11 17:10 - Debrecen, Kishegyesi út, Tesco parkoló


Úton haza, gondoltam beugrom egy pakk saját márkás fánkért az üzletbe, az autót leparkoltam egy civilizációtól bejárattól távoli nagyobb üres helyre (szigorúan egy helyet elfoglalva, nem bunkó mód keresztben),  mivel latyakos, havas a parkoló, ne húzzák meg az autót.
Eredmény:

jan113.jpg

jan111.jpg

jan112.jpg

Sárvédő, lökhárító, agyvérzés lábon kihordva...
Ez az én formám, egy másik autós úgy gondolta, hogy az a nagy hely neki elég lesz a kis kék kombi mellett, tévedett. Mire kiértem az autóhoz már a fenti látvány fogadott, tulaj sehol...
Rendőrt hívtam, hamar előkerítették a tulajt, aki nagyon együttműködő volt, vállalta a felelősséget, elnézést kért, korrekt eljárás volt.
Ennek nyoma azonban az adatbázisban sajnos megmaradt:
jan114.png
Rá 2 hétre kaptam egy levelet, mely szerint 45.000 Ft értékben fotózáson vettem részt, leszek szíves befizetni:
traf1.jpg
Hát, 45.000 forintért az ember jobb minőséget várna, de egye fene, az első gyorshajtásom eddig.
Pár napra rá kaptam még két levelet hasonló témában, csak a Cseh rendőrségtől, mivel még a nyári német túra során oda- és visszaúton is bemértek, ugyanott, a D2 autópálya Velké Meziříčí szakaszán, odafelé 92km/h,
visszafelé 93 km/h sebességgel. Ez további 2 x 1000 cseh koronával járult hozzá az amúgy sem túl jó hangulatomhoz, azonban ezen büntetésekhez nem tartozik fénykép

A bejegyzés trackback címe:

https://focusfanatic.blog.hu/api/trackback/id/tr9314878940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása