316.150 km környékén (2019. február eleje), indulást megelőző olajszint ellenőrzés során nagy meglepetésemre a nívó minimumszintje alatt volt az olaj mennyisége (1 héttel azelőtt még maximum közeli szinten volt, addig kb 850 km-t ment az autó), az autó alá nézve hatalmas olajtócsa. Autót megemelve, alánézve az olajleeresztő csavarnál volt csak olajnyom, ott folyhatott el. Csavar is elég laza volt, meghúztam rendesen, ment bele 4,5 liter
Ford Formula F 5W30, bár kicsit féltem hogy a motor ette meg nagy részét.
324.234 km-nél (2019.03.08.) olaj (Ford Formula F 5W30) + olajszűrő (Hengst) + légszűrő (Hengst) + hátsó fékbetétek (Remsa) lettek cserélve. a motor nem evett jelentősebb mennyiségű olajat, csere előtt is a nívó maximumán volt az olajszint